loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 1547 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)
استخدام استانداری خوزستان سال ۹۳ (اشتغال پذیرفته شدگان آزمون)

خبر ۱۷ فروردین ۹۴-پذیرفته شدگان آزمون ثبت احوال استان خوزستان به زودی مشغول کار می شوند.

اداره کل ثبت احوال خوزستان دراطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۱ به زودی مشغول کار می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال خوزستان ، در این اطلاعیه آمده است: مراحل مختلف اداری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ اداره کل ثبت احوال خوزستان مراحل تکمیلی وپایانی خود را می گذارند. و به زودی این پذیرفته شدگان در قسمت های مختلف اداره های ثبت احوال شهرستان ها بکار گیری می شوند.
دراین اطلاعیه با تاکید بر غیرضروری بودن مراجعه حضوری داوطلبان آورده است: به محض تکمیل مراحل مختلف اداری وگزینش، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع داوطلبان می رسد.


خبر ۱۰ فروردین ۹۴ – پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای تکمیل پرونده به امور اداری مراجعه کنند
بدینوسیله به اطلاع کلیه قبول شدگان آزمون استخدامی ۹۱/۳/۲۶ استانداری و فرمانداری های تابعه میرساند جهت ادامه و تکمیل روند استخدامی از تاریخ ۹۴/۱/۱۵ به امور اداری مراجعه نمایند .

خبر ۱۷ اسفند ۹۳ – نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اسفند ۹۱

به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز می رساند نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ ۲۵ اسفند ۹۱ دستگاه های اجرایی استان اعلام گردید . داوطلبان گرامی می توانند با وارد کردن کد ملی نتیجه اولیه خود را دریافت نمایند.
لازم به ذکر است در صورت بروز هرگونه اشکال و یا ابهام می توانید صرفاً از روز تاریخ اعلام نتایج تا تاریخ ۲۸ اسفند ۹۳ به امور اداری دستگاه مورد تقاضا مراجعه نموده و پاسخ خود را دریافت نمائید.
بدیهی است این نتیجه صرفاً اعلام سه برابر ظرفیت مورد نیاز می باشد و افراد پس از پذیرفته شدن در این مرحله می بایست مراحل مصاحبه و گزینش را نیز طی نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون اسفند ۹۱ اینجا کلیک کنید


خبر ۲۵ بهمن ۹۳ – سه هزار نیروی استخدامی جذب دستگاه های اجرایی استان می شوند

اهواز-ایرنا-معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه مشکل جذب نشدن نیروهای استخدامی خرداد و اسفند سال ۹۱ حل شده است گفت: سه هزار نیروی متخصص و توانمند در این آزمون ها بزودی جذب ۲۶ دستگاه های اجرایی استان می شوند.

علی عماد در جلسه شورای اداری استان که عصر چهارشنبه در سالن امام رضا(ع)شهرک نفت اهواز برگزار شد گفت:در سال ۹۱ مسوولان بدون تامین اعتبارات لازم این آزمون ها را برگزار کردند که با تلاش های مسوولان وزارت کشور مشکل استخدام این تعداد نیرو حل شده است .
وی گفت: برای قبول شدگان آزمون استخدامی خردادماه سال ۹۱ در نیمه دوم بهمن ماه امسال کد استخدامی صادر می شود و این تعداد نیرو مشغول به کار خواهند شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت:همچنین قبول شدگان آزمون استخدامی اسفندماه سال ۹۱ نیز اوایل سال آینده مراحل استخدام آن ها انجام می شود.
عماد با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی استان گفت: رضایت ارباب رجوع از نحوه برخورد و همچنین روند بررسی مشکلات ،هدف اصلی مسوولان دستگاه های اجرایی است که در این راستا با حضور ۳۴ بارزس وضعیت دستگاه های اجرایی استان دراین دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی استان توانمندسازی نیروهای بدنه کارشناسی ادارات است که همیشه نیروهای وارداتی موجب از بین رفتن انگیزه در نیروهای کارشناس دستگاه های می شود.
دبیر شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد:ایجاد انگیزه در کارکنان ادارات و تربیت نیروهای جوان برای آینده دستگاه های اجرایی نیز باید از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.
عماد با اشاره به استفاده از بخش خصوصی گفت: برون سپاری و کاهش تصدی گری دولت در راستای اطلاح نظام اداری و جلوگیری از مفاسد اقتصادی بسیار مهم است.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم خدمات رسانی دفاتر پیش خوان دولت گفت: فاز دوم اجرای برنامه های پیش خوان دولت از شرکت های آبفا و ادارات برق استان آغاز شده تا بخشی از وظایف این دستگاه ها به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از راه اندازی سایت ICDL استان خبر داد و گفت: به منظور بررسی استخدام های بخش خصوصی این سایت برای ثبت استخدامی های این بخش راه اندازی شده است.


۲۰ بهمن ۹۳ – زمان بندی مصاحبه حضوری سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرداریها

مصاحبه از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی شهرداریها برگزار می گردد.
مکان :
استانداری خوزستان طبقه اول سالن جلسات اداره کل دفتر فنی

برای مشاهده زمان بندی مصاحبه حضوری سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

آزمون عملی مشاغل آتش نشانی و مصاحبه حضوری استخدامی شهرداری ها


۲۹ مرداد سال ۹۳ – استخدام استانداری خوزستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای تازه تاسیس

استانداری خوزستان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای تازه تاسیس استان از محل سهمیه استخدامی شماره۲۲۰/۹۲/۱۸۸۱۴  مورخ ۹۲/۱۱/۱۴  معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و نامه شماره ۱۰۶۵۳ مورخ ۹۳/۳/۳۱  سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، در نظر دارد افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی، عملی ، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرهای تازه تاسیس استان به شرح زیر استخدام نماید.

برای مشاهده متن کامل شرایط استخدامی ردیف های شغلی اینجا کلیک نمایید

 برای ثبت نام اینجا کلیک نماید



خبر ۲۸ مرداد ۹۳ : جذب ۲۰۱ نفر در شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: در این آزمون ۲۰۱ نفر جذب این شهرداری ها می شوند.

احمد سیاحی در نشست خبری که در محل معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد به تشریح برنامه های هفته دولت در این استان پرداخت و بیان کرد: به مناسبت هفته دولت این آزمون برای جذب نیروهای مورد نیاز ۲۱ شهرداری های شهرهای تازه تاسیس این استان برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون استخدامی جذب نیروی شهرداری های شهرهای تازه تاسیس استان ۲۱ شهریور امسال برگزار می شود ، گفت: با توجه به عنوان های مربوط به شغل های مورد نیاز ، ۱۶۳ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و ۲۵ نفر به صورت مشترک بین زن و مرد در این آزمون جذب می شود.
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: آگهی استخدام این آزمون بزودی در جراید محلی منتشر، و تمامی استخدام این آزمون به نیروهای بومی تعلق دارد.
سیاحی بیان کرد: در این آزمون سه برابر ظرفیت مورد نیاز جذب نیرو انجام می شود و پس از طی مرحل قانونی از اواسط آبان این نیروها جذب می شوند.


۱۱ تیر ۹۳ – پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌در خوزستان همچنان در بلاتکلیفی

دزفول-ایرنا- پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌دستگاههای دولتی استان خوزستان با گذشت دو سال از برگزاری آزمون و اعلام نتایج همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌استانداری خوزستان روز سه شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی‌خواستار روشن شدن وضعیت استخدام خود شدند.
ˈزهرا دانش نیاˈ از پذیرفته شدگان این آزمون که دارای مدرک کارشناسی حسابداری است گفت:از طریق فراخوانی که در سال ۹۰ منتشر شد در آزمون استخدامی‌دستگاه‌های دولتی استان خوزستان که در خرداد ماه سال ۹۱ برگزار شد شرکت کرده و بدون هیچ سهمیه و امتیازی قبول شدم.
وی گفت:با وجود پذیرفته شدن در این آزمون و با گذشت دو سال از زمان قبولی در این آزمون همچنان بلاتکلیف هستیم.
فرزانه توحیدی پورˈ یکی دیگر از پذیرفته شدگان این آزمون نیز با بیان اینکه این آزمون استخدام ارتباطی با طرح استخدامی‌مهر آفرین نداشته اما قبول شدگان در آزمون هنوز در انتظار استخدام بسر می‌برند. افزود:برخی از قبول شگان این آزمون به امید استخدام در دستگاههای دولتی در دو سال گذشته ازدواج کرده و تشکیل خانواده داده اند اما همچنان وضعیت استخدام آنها روشن نیست.
وی گفت:پذیرفته شدگان معترض برای روشن شدن وضعیت استخدام خود
در خردادماه امسال به استانداری خوزستان در اهواز مراجعه کرده اما اجازه ورود به آنان داده نشد.
وی اظهار داشت:در این تجمع اعتراضی مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان خطاب به معترضان گفت:دولت یازدهم و مسوولان استانی تلاش بسیاری برای تامین اعتبار بکارگیری داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دستگاه‌های دولتی انجام داده اند.
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری دولت دهم در سال ۹۰ سهمیه سه هزار ردیف استخدامی‌به استان خوزستان تعلق گرفت که برای جذب یک هزار و ۱۶۸ نفر در دستگاه‌های دولتی این استان تعداد دو هزار و ۲۹۸ نفر معادل سه برابر ظرفیت استخدامی‌به مصاحبه دعوت شده و در نهایت ۹۹۹ نفر پذیرفته شدند ضمن اینکه یکصد پست خالی نیز باقی ماند که به آزمون مرحله دوم افزوده شد.
در مرحله اول آزمون تعداد پذیرفته شدگان شامل یک نفر در مقطع دکترا،۱۱۴ نفر در مقطع فوق لیسانس،۸۴۴ نفر در مقطع لیسانس و ۴۰ نفر در مقطع فوق دیپلم به دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند.
طبق گفته مدیر کل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خوزستان در خصوص تامین اعتبار برای پرداخت حقوق افراد شفاف سازی لازم صورت نگرفته و همواره چگونگی تامین اعتبارات مورد نیاز محل بحث بوده است.
ˈقاسم صنگوری سواریˈ اظهار داشت:برای رفع این مشکل ، در بخش نیروی انسانی به دنبال تامین شماره مستخدمی‌برای افراد پذیرفته شده بوده و هماهنگی و مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده است.


خود را برای آزمون استخدامی استانداری ها آماده نمایید.


آرشیو اخبار استخدامی استانداری خوزستان سال 92

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 374
  • بازدید امروز : 891
  • باردید دیروز : 14,791
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 891
  • بازدید ماه : 173,489
  • بازدید سال : 1,160,625
  • بازدید کلی : 23,246,776
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت