loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 101140 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (27)

زمان مصاحبه قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت سال ۹۲

خبر ۲۰ مرداد سال ۹۲ :

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون کتبی می رساند به حول و قوه الهی مصاحبه های استخدامی از ابتدای مهرماه آغاز می گردد که در این خصوص جزئیات زمان و مکان مصاحبه ها طی هفته پایانی شهریورماه از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد گردید .

                                                                                          

 خودرا برای مصاحبه استخدامی آماده کنید

                                                                                           



استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۲ + نتایج اعلام شد

برای مشاهده نتایج آزمون شرکت نفت کلیک نمایید .

خبر ۲۶ تیر – نتایج آزمون شرکت ملی نفت ۵ شنبه هفته‌جاری 27 تیرماه 92 اعلام می‌شود

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نتایج آزمون اخیر این شرکت تا پنج شنبه هفته‌جاری از طریق سایت آزمون اعلام می شود، گفت: علت تاخیر در اعلام نتایج ” طولانی بودن زمان ویرایش اطلاعات” بوده است.

به گزارش پانا نیوز، عباس خنیفر مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون این شرکت پنج شنبه هفته جاری در سایت http://www.azmoon.nioc.ir اعلام می شود، گفت: در این آزمون ۱۰۰ هزار نفر شرکت کرده اند.

وی علت تاخیر در اعلام نتایج طولانی بودن زمان ویرایش اطلاعات اعلام کرد و افزود: نتایج آزمون کتبی به میزان ۲ برابر نیاز استخدامی اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بعد از اعلام نتایج قبول شدگان، ۲ مرحله مصاحبه حضوری در قالب مصاحبه شایستگی و فنی و تخصصی از سوی کارشناسان انجام می شود، اظهار داشت: افرادی که در مرحله اول قبول شده‌اند از آنها پس از ماه مبارک رمضان برای مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد.

خنیفر با بیان اینکه کارنامه این آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: افرادی که به نتایج آزمون اعتراض دارند در بازده زمانی مشخص می توانند اعتراض خود را از طریق سایت اعلام کنند.


استخدام شرکت ملی نفت سال ۹۲+زمان اعلام نتایج

خبر ۱۹ تیر ۹۲  – داوطلبان گرامی ضمن عرض پوزش به جهت تاخیر ایجاد شده در اعلام نتایج آزمون استخدامی بدینوسیله به اطلاع می ر ساند نتایج آزمون مذکور پس از اخذ مجوزهای قانونی اطلاع رسانی خواهد گردید!!!


                                                                                          

 خودرا برای مصاحبه استخدامی آماده کنید

                                                                                           


خبر ۱ تیر ۹۲ – به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران می رساند کلیه اطلاع رسانی در خصوص آزمون صرفاً از طریق همین پایگاه اینترنتی صورت می پذیرد.

- نتایج آزمون کتبی و اسامی پذیرفته شدگان در اواسط تیر ماه ۹۲ اعلام می گردد.


خبر ۱۱ خرداد – مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از استخدام تعدادی هکر در شرکت ملی نفت ایران به منظور دفاع و مقابله با حمله سایبری خبرداد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، گفت: در صدد استخدام تعدادی نیروی انسانی نخبه که توانایی هک کردن سایت های مختلف را دارند هستیم که از توانایی آنها برای سنجش میزان امنیت شبکه اطلاعاتی نفت و مقابله و دفاع در مقابل سایر هکرها استفاده کنیم.


مدیرعامل شرکت ملی نفت خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا، سازمانی مختص برای مقابله با حملات سایبری و همچنین حراست و حفاظت از اطلاعات و داده های سازمانی خود دارند.

وی تصریح کرد: اطلاعات و داده‌های تولید شده در شرکت ملی نفت ایران نیز باید براساس اولویت بندی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

گفتنی است، اخیرا یک گروه هکر تهدید کرده اند که قصد دارند به تاسیسات نفتی و گازی چند کشور جهان از جمله عربستان، آمریکا، رژیم صهیونیستی  و چند کشور دیگر حمله سایبری کنند که براین اساس در اوایل هفته جاری برخی از تاسیسات نفتی و گازی آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفت.

همچنین این گزارش اضافه می کند اوایل سال گذشته میلادی نیز شرکت ملی نفتی ایران و برخی از شرکتهای تابعه دچار حمله سایبری شدند که ایران برای پیشگیری از حمله جدید سایبری اقدامات مختلفی را انجام داد.


خبر ۸ خرداد – به اطلاع شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران می رساند کلیه اطلاع رسانی در خصوص آزمون صرفاً از طریق همین پایگاه اینترنتی صورت می پذیرد.

 نتایج آزمون کتبی و اسامی پذیرفته شدگان در اواخر خرداد ماه ۹۲ اعلام می گردد.


خبر ۶ خرداد ۹۲ -وزیر نفت مجوز جذب ۱۹۲ نفر نیروی انسانی مورد نیاز خود در حوزه ی HSE شرکت ملی نفت ایران را از طریق فارغ االتحصیلان گروه الف دانشگاه نفت صادر کرد.به گزارش روابط عمومی شرکت نفت،این مجوز برای به کار گیری ۱۹۲ نفر در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه های شغلی مورد درخواست در برابر سمت های سازمانی مصوب بلاتصدی است.

همچنین در این مجوز،بر رعایت دستورالعمل،ضوابط پذیرش و استخدام نیروی انسانی شایسته و اصلح در صنعت نفت تاکید شده است.

قرار است با هماهنگی و نظارت مستقیم معاونت توسعه ی منابع انسانی و مدیریت و رعایت شرایط،جذب نیروی انسانی از طریق فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه نفت و فراخوان عمومی انجام

خبر 10 اردیبهشت 92 -مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از تلاش برای اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت تا چند هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان، این آزمون بزرگترین آزمون استخدامی کشور محسوب می‌شود.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی  شرکت نفت و انرژی (شانا) ، عباس خنیفر گفت: پس از برگزاری آزمون کتبی به تعداد دو برابر مجوزهای کسب شده برای استخدام به عنوان قبولی مرحله نخست اعلام نیاز می‌شود و پس از آن با آزمون شفاهی در قالب مصاحبه، شایستگی تعدادی از این افراد جذب می‌شوند.
وی ادامه داد: پس از انجام این مرحله، پذیرفته‌شدگان برای
آزمایش‌های طب صنعتی و گزینش معرفی می‌شوند و استخدام افرادی که این دو مرحله را نیز پشت سر بگذارند، قطعی است و پس از آن برای گذراندن دوره‌های آموزشی اعزام می‌شوند.
آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۵ و ۶ اردیبهشت) برگزار شد که در آن بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نهایت ۲ هزار و ۶۷۶ نیروی متخصص برای فعالیت در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت انتخاب می‌شوند که از این تعداد ۶۶۷ نفر سهمیه فرزندان معظم شهدا (۲۵درصد از کل سهمیه)، ۱۳۴ نفر فارغ التحصیلان بورسیه دانشگاه صنعت نفت خواهند بود و هزار و ۸۴۱ نفر از برگزیدگان آزمون اخیر انتخاب می‌شوند.
از میان ۱۲۸ هزار و ۸۷۱ داوطلب آزمون، ۳۱ هزار و ۵۴ نفر در مقطع کاردانی، ۸۷ هزار و ۴۶۴ نفر در مقطع کارشناسی، ۹ هزار و ۸۳۲ نفر داوطلب کارشناسی ارشد، ۴۳۹ نفر دکترای درمانی و ۸۲ نفر دارای دکترای تخصصی و از میان شرکت کنندگان ۶ هزار و ۹۰۱ تن خانم و ۱۲۱ هزار و ۹۷۰ تن آقا هستند.
در این آزمون شرکت‌کنندگان در ۵ رشته شامل اداری، مالی و بازرگانی ( ۱۹ هزار و ۸۰۱ داوطلب)، تعمیرات (۲۶ هزار و ۴۸۸ داوطلب)، تولید (۲۴ هزار و ۳۹۶ داوطلب)، عملیات حفاظتی (۷۰۸ داوطلب) و مهندسی علوم (۵۳ هزار و ۶۷۲ داوطلب) به رقابت پرداختند.
از میان شرکت‌های متقاضی نیروی کار، شرکت ملی حفاری با جذب ۸۳۵ نفر بیشترین سهم استخدامی را به خود اختصاص داده و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با جذب ۷۵۱ داوطلب برگزیده در رتبه دوم جذب نیرو قرار گرفته‌ است.


خبر 8 اردیبهشت سال 92 - نتایج آزمون استخدامی سرکت ملی نفت سال 92 تا دو هفته آینده اعلام می شود .



نتایج آزمون جذب نیروی انسانی «شرکت پالایش نفت اصفهان»-روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد


تاریخ شروع مرحله دوم جذب نیرو(مصاحبه) : شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

ارتباط ما با شما تنها از طریق ایمیل EorcAzmoon@gmail.com خواهد بود. لذا در صورت دریافت ایمیل از شما، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد، از طریق همان ایمیلی که مطلب خود را ارسال نموده‌اید، جواب خود را دریافت خواهید نمود.

خبر 26 فروردین 92-مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خبر داد:برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت در اردیبهشت ماه/ چارچوب آزمون های استخدامی نفت تغییر کرد.


آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، اردیبهشت ماه امسال براساس گروه های شغلی مورد نیاز شرکت ملی نفت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران درباره تغییرات صورت گرفته در آزمون استخدامی این شرکت در سال‌جاری گفت: آزمون‌های استخدامی در دوره‌های گذشته برمبنای رشته تحصیلی برگزار می‌شد، حال آنکه در آزمون امسال گروه شغلی داوطلبان مورد توجه است.
عباس خنیفر با تاکید بر این که جذب نیروی انسانی به شیوه گذشته نمی‌توانست اهداف صنعت نفت را محقق کند، تصریح کرد: توجه به گروه شغلی افراد در آزمون امسال موجب شده تا دانش‌های تخصصی مورد نیاز برای مشاغل صنعت نفت طراحی شود.
وی هدف از تغییر در شیوه برگزاری آزمون‌های استخدامی را جلوگیری از ریزش نیروی انسانی در کنار تامین اهداف صنعت دانست و خاطرنشان کرد: زمانی که آزمون براساس رشه تحصیلی متقاضیان برگزار می‌شود در نهایت می‌توانیم این افراد را از نظر صلاحیت علمی غربال کنیم، ولی به دلیل نامشخص بودن سمت و گروه‌های شغلی، فرد پذیرفته شده تا آخرین لحظه از محل خدمت و شغل آتی خود اطلاعی ندارد.
خنیفر با بیان این که همین بی‌اطلاعی می‌تواند به عاملی مهم در ریزش نیروی انسانی تبدیل شود، گفت: در چنین شرایطی ممکن است فرد پذیرفته شده در آزمون تمایلی به حضور در یک شرکت، منطقه جغرافیایی و گروه شغلی خاص نداشته باشد و از فرآیند جذب خارج شود.
وی افزود: حالت دیگری که به صنعت نیز آسیب می‌زند این است که فرد در فرآیند جذب باقی بماند ولی بعد از مدتی انگیزه اولیه خود را به دلیل عدم همخوانی با گروه شغلی مورد علاقه‌اش از دست بدهد و از صنعت خارج شود.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: برای جلوگیری از بروز چنین اتفاق‌هایی و تضمین بیشتر ماندگاری نیروها، جذب در این دوره براساس گروه‌های شغلی طراحی شد و این امکان برای متقاضیان به وجود آمد که از همان ابتدا گروه شغلی و محل اشتغال خود را انتخاب کنند.
جذب نیروی انسانی براساس ۵۵ گروه شغلی
خنیفر، مجوزی که برای جذب نیروی انسانی صادر شده است را شامل ۵۵ گروه شغلی برای خدمت در ١٧ استان کشور اعلام کرد و افزود: این مجوز برای جذب نیرو در مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر از آن صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد که آزمون کتبی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (پنجم و ششم اردیبهشت ماه امسال) و همزمان در ٨ حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تهران، تبریز، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار می‌شود.
ثبت نام ١٢٩ هزار نفر برای شرکت در آزمون
خنیفر تعداد داوطلبانی را که برای شرکت در آزمون سال جاری ثبت نام کرده‌اند ١٢٨ هزار و ٩۴٣ نفر دانست و بیشترین تعداد ثبت نام‌شدگان را مربوط به استان خوزستان عنوان کرد.
وی با بیان این که تعداد ٣٣ هزار و ٨۶٠ نفر از خوزستان برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: رتبه دوم متعلق به استان فارس با ١٧ هزار و ٩۶۵ نفر است و رتبه سوم با ١١ هزار و ۶١١ نفر در اختیار تهران قرار دارد.
به گفته او کمترین میزان مشارکت نیز مربوط به استان سیستان و بلوچستان با تعداد ۲۲۰ نفر بوده است.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران درباره رشد قابل توجه برای شرکت در آزمون ٩٢ نیز اظهار داشت: در دوره گذشته که برای جذب ۴۹۰۷ نفر کسب مجوز شده بود حدود ١٢٨ هزار نفر در آزمون ثبت نام کردند، حال آنکه در این دوره با وجود کاهشی که در تعداد مجوز جذب داشتیم ( ٢ هزار و ۶٧۶ نفر)، شاهد ثبت نام نزدیک به ١٢٩ هزار نفر هستیم.


- آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۲/۰۲/۰۵ و ۹۲/۰۲/۰۶ به صورت همزمان در ۸ حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار خواهد گردید.
۲-به اطلاع داوطلبان متقاضی گروه شغلی ” تکنسین تعمیرات عمومی تاسیسات” می رساند مواد آزمون تخصصی این گروه شغلی به صورت ذیل می باشد:

مقطع کاردانی ۱-آزمایشهای غیرمخرب ۲-تکنیک و علوم جوشکاری ۳-ماشین‌ابزار  ۴- سیستمهای هیدرولیکی و پنوماتیکی ۵-وسایل اندازه‌گیری و کنترل تبرید و تهویه ۶ -انتقال حرارت ۷ -مکانیک سیالات
مقطع کارشناسی ۱-ترمودینامیک ۲- مکانیک سیالات ۳- انتقال حرارت ۴- مقاومت مصالح ۵- متالورژی در تولید ۶- طراحی قالب و قالبسازی
۷- دینامیک ۸- ماشین ابزار

۳- آزمون کتبی مشتمل بر سوالات استعداد شغلی (ضریب ۱)، سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب ۱) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی (ضریب ۲) می باشد. جهت اطلاع از عناوین دروس سوالات تخصصی به بخش ۱۶ دفترچه راهنما مراجعه نمایید.
۴-کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز شنبه مورخ ۹۲/۰۱/۳۱ از طریق همین پایگاه قابل دریافت می باشد.
۵-تعداد سوالات عمومی ۳۰ و سوالات تخصصی ۷۰ عدد می باشد که این بخشها دارای نمره منفی می باشند.
۶- موارد آزمون تخصصی گروه شغلی “کارشناس بهداشت” تغییر نموده است.
۷- با توجه به پرسش برخی از داوطلبان در خصوص عدم تطابق مواد آزمون تخصصی با دروس دانشگاهی رشته های تحصیلی به اطلاع می رساند مواد آزمون تخصصی بر اساس “دانش های مورد نیاز مشاغل شرکت ملی نفت” تدوین گردیده است.
۸-دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را از اینجا دریافت نمایید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهه در تاریخ 1393/09/25 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

سلام من چطور میتونم الان نتایج اولیه رو از روی سایت پیدا کنم
پاسخ : با سلام به لینک زیر مراجعه نمایید

http://registration.nioc.ir/

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/02/30 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان پيگير استخدامي شركت نفت به كمپين ما جهت پيگيري نتايج ازمون بپيونديدhttp://naft.somee.com/

این نظر توسط میلاد در تاریخ 1392/08/01 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من تخصصی 755 شدم و عمومی هم 700 شدم و به عنوان نفر دوم رفتم مصاحبه ولی چون پارتی نداشتم ازمن مصاحبه خیلی سختی گرفتن ولی ما توکلمون به خداست

این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/06/29 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

توی دفترچه نوشته سهمیه بومی خوزستان ۷۰% و سهمیه ی خانواده ی شهدا و جانبازان بالای ۲۵درصد ۲۵% و جانبازان زیر ۲۵درصد، ۵% از ظرفیت کل استخدامی رو اختصاص میده، آخه این درصدهارو جمع بزنیم میشه ۱۰۰% ظرفیت کل، من نمیدونم حالا تکلیف داوطلبان آزادی که تو آزمون کتبی قبول شدن چی میشه؟
آیا من اشتباه متوجه شدم؟

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/05/06 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

تنها چیزی که در مورد اینا و نحوه تصحیح و اعلام نتایجشون میشه گفت :
شرم بر شما
شاید به نظرشون این بهترین راه برای سر کار گذاشتن و مسخره کردن ملت بود!!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط سام در تاریخ 1392/05/04 و 0:51 دقیقه ارسال شده است

نفرینتون میکنم از پول و وقتی که از ما گرفتین

این نظر توسط چواد در تاریخ 1392/05/02 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام از قبل هم مشخص بود استخدامی در کار نیس من مهندسی صنایع شرکت کردم اختصاصس شدم 869 عمومی رو عمداً زدن 498 من از نتیجه آزمون خودم مطمئن بودم قبول میشم ولی این بی انصافا نتایج رو دستکاری کردن البته همیشه همین جور بوده توی آزمونهای نفت. با این اعتراضا هم ما که میدونیم راه به جایی نمی بریم و عدالتی وجود نداره اما اگه کسی قبول شده خاهشن نمره و نوع شرایطش رو بگه . ممنون خدا باغث و بانی این بی عدالتی ذلییل بشه

این نظر توسط lمهمان در تاریخ 1392/05/01 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

منم عمومي 450 تخصصي 830 شغلي 573 ردم ولي چون شعر و ادبياتم خوب نيست حتي نبايد پردازش شم منم ميانگينمو حساب كردم رتبه ام زير 10 مي شد كارنامه نفره اول رشته خودمو ديدم....واقعا متاسفم

این نظر توسط ..... در تاریخ 1392/04/31 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

آقای مجتبی شیر علی
برین اعتراض کنید این حقتون نیست نامردیه. من اگه جای شما بودم تا حقمو نمیگرفتم دست بردار نبودم. من میشناسم کسیو که تو استخدام دارایی حقش خورده شد رفت تهران بیت رهبری، تا حقشو نگرفت دست نکشید الانم 5ساله استخدامه.
واس 1نمره عمومی رد شدین؟!!!!!!! این خیلی نامردیه............
من نامزدم تو این آزمون شرکت کرد اما متاسفانه 24نمره از تخصصی کم داشت اما عمومی شده بود 600.... اینم از شانس ما.......

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/04/31 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

آیا برا شرکت نفت تکمیل ظرفیت هم هست.نتایج اعلام شده واقعا 2برابر ظرفیت بود؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 976
  • باردید دیروز : 5,638
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,614
  • بازدید ماه : 106,989
  • بازدید سال : 1,094,125
  • بازدید کلی : 23,180,276
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت