loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 33880 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (32)

استخدام سازمان بهزیستی سال ۹۳ (استخدام ۱۷۶نفر)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند



خبر ۲۷ بهمن ۹۳ – صدور مجوز استخدام ۱۷۶ نفر در بهزیستی استان
منبع خبر : اعتدال نیوز-روابط عمومی بهزیستی استان
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از صدور مجوز استخدام ۱۷۶ نفر در بدنه این سازمان خبر دادو گفت: “در یک دهه اخیر حدوداً یک سوم پرسنل سازمان بهزیستی به دلیل بازنشستگی و انتقال به سایر دستگاه ها و…. کاهش چشمگیری یافته است و در حال حاضر حدود ۴۰ درصد ظرفیت پست¬های سازمانی در استان کارمند داریم.
به گزارش اعتدال نیوز، محسن ارشد زاده در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: روی این اصل بنا به مجوزهایی که سال ۹۱ ابلاغ شده بود، بهزیستی استان مجوز استخدام برای ۱۷۶ نفر صادر نموده است که طی فراخوان عمومی از طریق استانداری، آزمون استخدامی اوایل ۹۲ برگزار شد و افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده و حائز شرایط بودند، مشخص شدند.
گفتنی است که تعداد اسامی اعلام شده قبولین این آزمون، سه برابر ظرفیت ابلاغ شده است که انشاء الله در مراحل بعدی استخدام گزینش و مصاحبه از این افراد بعمل خواهد آمد.”
%۲۵ درصد سهمیه استخدامی مختص خانواده معظّم شهدا وایثارگر و ۳% نیزمختص معلولین عزیز است
وی افزود:” تعداد قبولین درمرحله اوّلیه آزمون ۳۴۲ نفر می باشد که ۲۵ درصد از آنان سهمیه ایثارگران و خانواده معظّم شهدا هستند که این افراد از قبل مشخص و معرفی شده اند.
همچنین سه درصد از سهمیه استخدامی، به معلولین عزیز اختصاص دارد.
ارشدزاده ادامه داد: دولت محترم، اعلام کرده است که بودجه خاصی را برای دستگاه¬های مختلف و از جمله سازمان بهزیستی در نظر دارد، تا بتوان نیروهای لازم و کارآمد را جذب و به کار گرفت”.

خبر ۱۵ بهمن ۹۳- نتایج مصاحبه آزمون استخدامی خرداد سال ۹۱ اداره کل بهزیستی استان فارس

قابل توجه پذیرفته شدگان نفرات اصلی :
خواهشمند است با در دست داشتن مدارک ذیل دراسرع وقت به واحد گزینش واقع در طبقه پنجم اداره کل بهزیستی فارس به آدرس: شیراز خ سیدجمال الدین اسدآبادی نبش چهار راه هدایت
مراجعه فرمایند
۱- اصل شناسنامه و تصویر کلیه صفحات خود و همسر ( ۳ سری)
۲ -اصل کارت ملی و تصویر آن ( ۳ سری)
۳- اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن ( ۳ سری)
۴- تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت ( ۳ سری)
۶ -۵قطعه عکس۳ *۴ سیاه و سفید با پوشش اسلامی پشت نویسی شده

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ بهمن ۹۳ – تحقق ۷۳ درصدی تعهد اشتغال مددجویان در بهزیستی خراسان رضوی

معاون بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۷۳ درصد تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی محقق شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، فاطمه آراسته اظهار داشت: با هزینه‌کرد این اعتبار در ۱۰ ماه نخست امسال، ۲ هزار و ۲۸۷ نفر مشغول کار شده‌اند.
معاون اشتغال و مشارکت‌های بهزیستی خراسان رضوی بیان کرد: تعهد کشوری بهزیستی خراسان رضوی برای ایجاد اشتغال، ۳ هزار و ۱۵۰ نفر بوده که تاکنون به صورت میانگین ۷۳ درصد آن محقق شده است.
آراسته اظهار داشت: رقم میانگین به این جهت است که در برخی شهرستان‌ها تعداد اشتغال یافتگان بیشتر و در برخی کمتر بوده ‌و رقم میانگین، متوسط اشتغال‌های ایجاد شده در ۲۸ شهرستان استان است.
به گفته‌ وی، چناران با تحقق ۱۷۶ درصد اشتغال بالاترین میزان فرصت شغلی را ایجاد کرده است.
آراسته اضافه کرد: از ۲۸ شهرستان استان، ۹ شهرستان، کمتر از ۱۰۰ درصد تحقق اشتغال داشته‌اند و بقیه بین صفر تا ۷۶ درصد بیش از میزان مورد انتظار، اشتغال را محقق کرده‌اند.
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه تعهد کل واحدهای بهزیستی در شهرستان‌های خراسان رضوی برای ایجاد اشتغال در امسال ۳ هزار و ۱۵۰ نفر است و نیز با توجه به عملکردی که تا این زمان داشته‌اند انتظار می‌رود تعداد مشاغل ایجاد شده تا پایان سال به بالاتر از این سقف برسد.
وی در زمینه‌ بانک‌های ارائه دهنده‌ تسهیلات اشتغال گفت: تا پایان دی‌ ماه، بانک ملی با ۷۷ میلیارد ریال و بانک توسعه تعاون با ۱۵.۶ میلیارد ریال بیشترین و کمترین اعتبارات را به اشتغال مددجویان بهزیستی استان اختصاص داده‌اند اما اختصاص اعتبارات کماکان ادامه دارد و ممکن است در دو ماه پایانی سال این روند تغییر کند.

خبر ۷ دی ۹۳ – نتایج مصاحبه تخصصی آزمون پیمانی مورخ ۹۱/۱۱/۲۷ اداره کل بهزیستی کردستان اعلام گردید.

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید

خبر ۸ شهریور سال ۹۳ – بهزیستی نیاز به جذب ۴ هزار نیروی جدید دارد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بنا بر بررسی‌های کارشناسی، سازمان بهزیستی بر اساس قانون می‌تواند چهار هزار نفر نیروی جدید استخدام کند.

همایون هاشمی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: برنامه‌هایی برای جذب نیروی جدید داریم و یکی از فازهای نوسازی سازمان بهزیستی ورود نیروهای توانمند است که این اقدام را از سنوات قبل دنبال کرده‌ایم.

وی تغییرات حوزه نیروی انسانی در سازمان بهزیستی را در دو فاز عنوان کرد و گفت: تغییر وضعیت نیروهای قراردادی اولویت نخست ماست و در گام بعدی جذب نیروی جدید را پیگیری می‌کنیم.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

رئیس سازمان بهزیستی کشور تغییر وضعیت نیروهای قراردادی را موجب بالا رفتن انگیزه و کارآیی نیروها دانست و گفت: با این اقدام، سطح دریافت و پرداخت منطبق با فعالیت‌های افراد انجام می‌گیرد و آموزش‌های مدون ارائه می‌شود.

وی جذب نیروهای جدید را قدم بعدی برنامه‌ریزی صورت گرفته عنوان کرد و افزود: بنا بر بررسی‌های کارشناسی، سازمان بهزیستی بر اساس قانون می‌تواند چهار هزار نفر نیروی جدید استخدام کند و این مطالبه این سازمان از دولت است.

این مسئول از برگزاری جلساتی برای تحقق این موضوع خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مجوز لازم را از دولت اخذ کنیم، چراکه فعالیت‌های جدید بهزیستی منطبق با نیازهای جامعه و در بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و مداخله‌ای است و برای انجام هر چه بهتر فعالیت‌های سازمان باید ناوگان نیروی انسانی تقویت شود.

*اختصاص لوازم کمک توانبخشی در همه استان‌ها چهار برابر شده است

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: اختصاص لوازم کمک توانبخشی در همه استان‌ها چهار برابر شده و در اقدامی بی‌سابقه هر ماه سهم استان‌ها را از محل منابع ملی در بخش تجهیزات پزشکی اختصاص می‌دهیم.

وی منابع استانی را موجب تجهیز بیشتر بیان کرد و یادآور شد: عوارض ناشی از جنگ سال‌ها در استان‌های مرزی باقی می‌ماند و موضوع آسیب‌ها برای ما اهمیت بسیاری دارد، به همین دلیل مطالعات علمی در این زمینه انجام گرفته و به‌دنبال کاهش این مشکلات هستیم.



استخدام سازمان بهزیستی سال ۹۳+ اعلام نتایج استان کردستان


سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

خبر ۲۸ تیر ۹۳ -  به اطلاع پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی استان کردستان مورخ ۹۱/۱۱/۲۷ می رساند ِ مصاحبه علمی از تاریخ ۹۳/۵/۱۱ شروع می شود

لطفا اطلاعات بیشتر را از لینک ذیل دانلود کنید.

دانلود کنید

خبر ۲۲ تیر ۹۳ -  نارضایتی از روند نامطلوب استخدام معلولین در مراکز دولتی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از عملکرد شهرداری در زمینه عدم مناسب سازی معابر و مبلمان شهری برای معمولان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر،مرتضی مکاریان ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران بر لزوم مناسب سازی مبلمان شهری زنجان تاکید کرد و افزود: مناسب سازی مبلمان شهری در بهزیستی امر بسیار مهمی است و اگر یک معلول،سالمند،کودک نتواند در جامعه حضور داشته باشد توانمند سازی آنان توسط بهزیستی بی معنی خواهد بود.
وی با بیان اینکه عدم مناسب بودن مبلمان شهری زنجان مشکلات متعدد برای معلولان و حتی شهروندان ایجاد کرده است ادامه داد: از شهرداری انتظار داریم که به جد وارد کار شده و نسبت به رعایت حقوق شهروندی معلولان اقدام کند تا معضلات این قشر از جامعه کاهش می یابد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان  از عملکرد شهرداری در این زمینه به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه شهرداری زنجان کاستی های فراوان دارند که هیچ توجه جدی به اماکن و مبلمان شهری و تسهیل عبور و مرور آنها صورت نمی پذیرد و حتی در برخی مواقع نیز باعث منع عبور و مرور آنان می شوند.
مکاریان بر لزوم عملیاتی شدن طرح حمایت از حقوق معلولین در استان تاکید کرد.
۱۲ محور مهم برای بهزیستی نوین در نظر گرفته شده است
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ۱۲  محور مهم برای بهزیستی نوین در نظر گرفته شده است افزود: افزایش سرمایه های بهزیستی و توجه ویژه به سمن ها که سرمایه های اجتماعی کشورمان هستند بیشترین بهره برداری صورت بگیرد.
مکاریان از سیاست اعتماد سازی با خیرین گفت و افزود: روش های مناسبی را جهت جذب مشارکت ها که مردم بتوانند زکات خود را به بهزیستی انتقال دهند در حال اجراست.
مکاریان با انتقاد از عدم توجه ادارات استان به استخدام معلولان در دستگاههای دولتی افزود: معلولین به رغم داشتن معلولیت دارای استعدادها و توانمندی در زمینه های مختلف هستند که متاسفانه ادارات دولتی از این امر غفلت کردند
وی با اشاره به اینه طبق قانون هر دستگاه دولتی موظف به استخدام یک نفر معلول است متاسفانه طی سال گذشته تنها شش نفر در ادارات دولتی استان استخدام شدند که این تعداد آمار جای انتقاد از ادارات دولتی استان را دارد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان بر لزوم توسعه تعامل با رسانه ها  تاکید کرد و ادامه داد: در سال جاری با توجه به شعار سال به دور از سیاست زدگی و با تعهد اخلاقی، شعارگرایی را به عمل تبدیل خواهیم کرد.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

خبر ۷ خرداد ۹۳ – اشتغال ۱۸۰۰ مددجوی زیر پوشش بهزیستی در سبزوار

رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: طی ۶ سال گذشته یک‌ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار از طریق راه‌اندازی مراکز زیر پوشش بهزیستی، مشغول به کار شده‌اند.
خبرگزاری فارس: اشتغال ۱۸۰۰ مددجوی زیر پوشش بهزیستی در سبزوار
محمدحسین هادوی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار مددجو در سطح شهرستان جویای کار هستند که از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر مددجوی این سازمان هستند.
وی بابیان اینکه اعتبارات سازمان بهزیستی در بخش اشتغالزایی بسیار کم است، تصریح کرد: مددجویان زیادی در بحث اشتغال به سازمان مراجعه می‌کنند، اما به دلیل کمبود اعتبارات در این زمینه نمی‌توانیم در زمینه اشتغال ورود جدی پیدا کنیم.
هادوی‌فر با بیان اینکه متأسفانه دستگاه‌های دولتی نیز در زمینه اشتغال معلولان بهزیستی اقدام و استقبال جدی نکرده‌اند، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و تلاش و پیگیری زیاد، طی ۶ سال گذشته تاکنون در مجموع یک‌هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار از طریق راه‌اندازی مراکز تحت پوشش بهزیستی، دریافت وام خود اشتغالی، معرفی به کارفرما و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و… مشغول به کار شده‌اند.
رئیس اداره بهزیستی سبزوار با تأکید براینکه معلولیت عیب نیست و نمی‌تواند سدی برای شکوفا شدن توانمندی افراد باشد، ادامه داد: اکثر مددجویان سازمان بهزیستی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، و این یک افتخار بزرگ برای سازمان است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مددجویان سازمان بهزیستی دارای مدارک فنی و حرفه‌ای هستند، یادآور شد: خوشبختانه با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای هرساله تعدادی از مددجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند که در زمینه اشتغالزایی برای آنان بسیار مهم و مفید است.
گفتنی است، بیش از ۱۲ هزار خانواده زیر نظر اداره بهزیستی سبزوار هستند که از این تعداد ۹ هزار نفر شامل معلولین زیر پوشش این اداره می‌شوند.

خبر 10تیر 93-اشتغال 1300 معلول در دستگاه‌هاي دولتي

خبر ۳۱ اردیبهشت ۹۳ – اشتغال ۱۰ هزارمربی در مهدهای کودک‌ بهزیستی اصفهان

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبرگزاری تسنیم: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۸۴۲ مهد کودک در استان فعالیت می‌کنند که ۱۷۰ مهد در روستاها و باقی در شهرها فعال هستند و در سال آموزش ۹۲، ۴۰ هزار کودک با حضور ۱۰ هزار مدیر و مربی را تحت پوشش قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید صادقی شامگاه سه شنبه در نود و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ۸۴۲ مهد کودک فعال زیر نظر بهزیستی در استان فعالیت می‌کنند که ۱۷۰ مهد در روستاها و مابقی در شهرها فعال هستند که در سال آموزش ۹۱-۹۲، ۴۰ هزار کودک از شیرخوار ۲ ماهه تا پیش دبستانی را با حضور ۱۰ هزار مدیر و مربی را تحت پوشش قرار داده است.
وی افزود: در برنامه توسعه مسئولیت صدور مجوز مهدهای کودک به بهزیستی داده شد که به صورت غیر مستقیم نیز اشتغال ایجاد کرده، به طوری که ۲۹۰۰ نفر را در مناطق محروم روزانه فضای گرم راده و در این زمینه ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و بهزیستی در این مهدهای کودک شهریه‌ها را تسهیل کرده و ۵۰ آدینه مهد را با هماهنگی ستاد اقامه نماز تشکیل داده است.
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: توافقات لازم با آموزش و پرورش برای محتوای آموزش پیش دبستانی انجام شده و درباره استانداردهای فضای آموزشی ما زیر مجموعه وزارت رفاه هستیم که با تدبیر مسئولان اجرائی تلاش شده تا مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی با بیان این‌که بلاتکلیفی دستگاه‌ها، میراث بد در چند سال گذشته بوده، افزود: باید در مسائل آموزشی تکلیف دستگاه‌ها و سازمان‌ها مشخص شود و ما در بهزیستی ۱۰ درصد پیش دبستانی را آموزش داردیم و در کشور رتبه سوم را در تعداد پیش‌دبستانی داریم.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با بیان این‌که باید تفاوت مهدکودک با پیش دبستانی مشخص شود، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که با توجه به مسائل پیش رو از جمله محتوای آموزشی، نیروی انسانی و فضای آموزشی، کارگروهی با حضور نماینده استانداری، اداره کل نوسازی ، آموزش و پرورش و بهزیستی تشکیل و موانع در این راه برطرف شود.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

رسول زرگرپور بیان کرد: در راستای یکسان‌سازی متن و محتوای آموزشی و یکپارچه سازی صلاحیت‌های آموزشی مقرر شد که بهزیستی استانداردهای آموزش و پرورش را در آموزش پیش دبستانی رعایت کند و بهزیستی مجوز لازم را در غیر از شهرستان اصفهان برای دیگر شهرستان‌ها صادر کند.

خبر ۱۹ فرودین سال ۹۳ : استخدام های جدید سازمان بهزیستی پس از مشخص شدن ظرفیت جذب صورت میگ یرد.

رئییس سازمان بهزیستی کشور از ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰ هزار نفر از کارجویان واجد شرایط تحت پوشش سازمان متبوع خود در سال ۹۲ خبر داد. و خاطر نشان ساخت :  در سال گذشته بیش از ۳۰ هزار شغل برای مددجویان واجد شرایط تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور ایجاد شده است.

دکتر همایون هاشمی افزود : معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در حال حاضر در حال بررسی وضعیت جذب نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی از جمله سازمان بهزیستی کشور است و به محض اینکه ظرفیت جذب نیروی انسانی جدید در سازمان بهزیستی هم گام با سایر دستگاههای اجرایی فراهم شد، نسبت به جذب نیرو اقدام میکنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شکیبا در تاریخ 1393/12/06 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من مهندسی صنایع خوندم جویای کار هستم لطفا فرصت های شغلی رو برام ایمیل بزنید ممنون میشم

این نظر توسط بهناز در تاریخ 1393/10/18 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من رشته کشاورزی خوندم امکان استخدامی مارو دارید

این نظر توسط بدشانس در تاریخ 1393/09/01 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

با سلام من ارشد علوم تربیتی هستم. یکساله فارغ التحصیل شدم اونم مثلا از دانشگاه دولتی و معتبر ولی خبری از استخدام نیست. باور کنید دیگه از مرز افسردگی هم گذشتم. تا کی پشت درهای بسته منتظر باشیم. ما که هم اندک پس اندازمون دود شد رفت هوا هم از لحاظ روحی واقعا افسرده شدیم. لااقل دانشگاه ها دیگه تو این رشته پذیرش نکنند تا بقیه مثل ما بدبخت نشن. واقعا به چه امیدی به دکتری فکر کنیم؟!

این نظر توسط عصمت در تاریخ 1393/08/06 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

من لیسانس حسابداریم امکان استخدامی مارادارید

این نظر توسط مژگان در تاریخ 1393/07/27 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

سلام روزتون بخیر،من لیسانس روانشناسی دارم از استان قزوین هستم جویای کار، خواهشا به من ایمیل بزنید ممنونتون میشم

این نظر توسط حسینقلی در تاریخ 1393/07/22 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

من پرستاری خوندم ولی پرستار نمی شوم خواهش می کنم جای من را به مددکاری یا مامایی بدهید

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/07/20 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من کارشناسی ارشد علوم تربیتی هستم لطفا اگه شرایط استخدام تو بهزیستی یا جای دیگه بود به من ایمیل بزنید واقعا فوق لیسانس تو دانشگاه دولتی گرفتنو بیکارموندن دیگه خیلی عذاب آوره

این نظر توسط هلن در تاریخ 1393/07/18 و 14:18 دقیقه ارسال شده است



سلام. من لیسانس مامایی دارم با توجه به شرایط افتضاح بازار کار مامایی و توانایی ماماها

در کارهای پرستاری از کودکان وشیر خوارگان و سالمندان وبخصوص زنان یائسه وحتی وابستگی به

مواد مخدر به نظر منطقی میاد ما هم جذب بشیم

چون واحدهای پرستاری و روانشناسی و مشاوره وبیماری کودک ونوزاد وخیلی دروس دیگه رو هم

بصورت تئوری وهم عملی پاس کردیم و به جرات میگم حتی بهتر از مددکار و روانشناس

وپرستارمی تونیم باشیم

این نظر توسط پریسا در تاریخ 1393/07/09 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

سلام وخسته نباشی باورم نمیشه من خیلی منتظر بودم من رشتم لیسانس علوم تربیتی هست از شما خاهشمندم به منم ایمیل بزنید از شما خاهشمندم باور کید بعد از خدا امیدم به شماست من از قزوینم البته هر جای دیگگه هم باشه می رم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/09 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

بهزیستی خیلی کمبود نیرودارد.ازمدرک مددکارها استفاده کنید ان هاتجربه کافی راباگذراندن کارورزی دربهزیستی رودیده اند.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 533
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 8,378
  • باردید دیروز : 5,638
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,016
  • بازدید ماه : 114,391
  • بازدید سال : 1,101,527
  • بازدید کلی : 23,187,678
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت