loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 43717 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (66)

خبر ۶ آبان ۹۲ -استخدام ها در اردبیل قانونی است

استاندار اردبیل با اشاره به اظهارات اخیر وزیر راه و شهرسازی در خصوص توقف پروژه های مسکن مهر تاکید کرد که مردم نگران واگذاری مسکن مهر نباشند.
به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: اظهارات وزیر راه و شهرسازی در مورد توقف اجرای طرح مسکن مهر درباره شروع پروژه های جدید بوده و پروژه های اجرا شده پیشین را شامل نمی شود .
وی به اجرای پروژه های مسکن مهر در استان اشاره کرد و متذکر شد: دولت متعهد شده است تا مصوبات خود در این زمینه را به طور کامل انجام دهد .
استاندار اردبیل تاکید کرد که براین اساس بزودی عملیات واگذاری واحدهای اجرایی باقیمانده در این استان آغاز خواهد شد .
وی همچنین با اشاره به استخدام های صورت گرفته در این استان یادآور شد: استخدام دستگاه های اجرایی استان اردبیل جزو طرح مهر آفرین نبوده و شامل تصمیم های اخیر دولت نمی باشد .
وی با بیان اینکه استخدام دستگاه های اجرایی استان که مراحل آن در حال انجام است با مصوبه هیئت دولت انجام گرفته است، ادامه داد: استخدام هزار نفر در دستگاه های اجرایی در مراحل پایانی است و تا دی ماه این نیروها برای تکمیل چارت سازمانی ادارات جذب و مشغول به کار خواهند شد .
نیکزاد با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی استان همچنان در زمینه نیروی انسانی با مشکل مواجه هستند، عنوان کرد: قرار است تا پایان آبان ماه مراحل استخدام هزار و ۲۰۰ نیروی جدید نیز در این ادارات آغاز شود .
به گفته وی در این طرح دولت ۸۰۰ نیرو نیز در شهرداری های استان اردبیل استخدام خواهند شد .

خبر ۲۳ شهریور ۹۲ – به رغم گله‌ مندی استخدامی‌های جدید از بلاتکلیفی‌ شان، معاون استاندار اردبیل در اظهارنظری متفاوت اعلام کرد که مراحل اداری استخدام پذیرفته‌ شدگان آزمون‌های اخیر تا پایان مهرماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که اکثر استخدامی‌های اخیر در اظهارنظرهای خود و حتی تعدادی از آن‌ها در تماس با خبرگزاری فارس اعلام کرده بودند که به دلیل بهانه قرار دادن تامین نشدن اعتبار استخدامی نیروهای جدید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است و ادارات به هیچ‌وجه زیر بار استخدامی‌های جدید نمی‌روند اما به نظر می‌رسد مشکلات به ادعای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل برطرف شده است.

فضائیل عزیزی در حالی در نشست با معاونان اداری و مالی تاکید بر تسریع در انجام مراحل اداری استخدامی پذیرفته‌شدگان کرده است که هنوز با گذشت ۲ ماه از اعلام نتایج هنوز تکلیف استخدامی‌ها مشخص و معلوم نیست.

وی اعلام کرده است که بخش‌هایی از مراحل اداری از قبیل استعلام مدارک تحصیلی، پایان خدمت و گزینش انجام شده و قسمت عمده کار با همت دستگاه‌های اجرایی تا پایان مرحله اول برنامه زمانی که پایان مهرماه است، انجام خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اجرای آگهی استخدامی منتشره تاکید کرد و یادآور شد: مدارک پذیرفته‌شدگان اصلی آزمون در موارد مربوط به بومی، مدرک و رشته تحصیلی، سابقه، سهمیه استخدامی ایثارگری و معلولیت و نظایر آن، باید دقیقاً با مفاد آگهی منتشره تطبیق داده شود تا حقی از داوطلبی ضایع نشود.

وی از همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون و اجرای هر چه بهتر روند اداری استخدام‌های اخیر تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که مدیرکل بودجه استانداری اردبیل در پاسخ صریح و شفاف به مسئولان اداری و مالی ادارات اعلام کرده است که به دلیل پیش‌بینی نشدن اعتبار لازم برای جذب نیروهای جدید در بودجه ۹۲ امکان پرداخت ریالی حقوق و مزایا برای استخدامی‌های جدید وجود ندارد.

تعداد زیادی از پذیرفته‌شدگان آزمون‌های متمرکز در اردبیل همچنین از رفتارهای نامناسب ادارات گلایه کرده و خواستار روشن شدن واقعی موضوع استخدامی‌های جدید و تعیین تکلیف نیروهای پذیرفته‌شده شده‌اند.


خبر ۹ شهریور ۹۲ – استاندار اردبیل :استخدام در دستگاه های اجرایی استان اردبیل شامل بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری نمی شود.

استاندار اردبیل با بیان این که روند مراحل استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان اردبیل ادامه دارد گفت : این استخدام شامل بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهوری نمی شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، اکبر نیکزاد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اردبیل خود افزود: مجوز استخدام برای تکمیل چارت سازمانی دستگاه های اجرایی از مدت ها پیش از دولت اخذ شده بود و دو ماه قبل نیز آزمون پذیرش افراد برگزار شد.

وی بیان کرد : اسامی پذیرفته شدگان این آزمون اعلام شده و آنها طی روندی قانونی در حال گزینش هستند و به زودی با اعلام نتیجه ، افراد توانا به کار گرفته خواهند شد .

استاندار اردبیل اظهار کرد : در این مرحله از استخدام یک هزار نفر جذب دستگاه های مختلف اجرایی می شوند و بخشی از نیاز دستگاه های به کارشناسان توانمند و فنی برطرف می شود .

وی گفت : ادارات دولتی در استان اردبیل هم چنان در زمینه نیروی کارشناس با مشکل مواجه اند و ما در تلاش برای تکمیل چارت سازمانی آنها هستیم .

نیکزاد ادامه داد : با اخذ مجوزهای لازم از دولت تا دو ماه آینده ۸۰۰ نفر در شهرداری ها و یک هزار و ۲۰۰ نفر دیگر نیز در دستگاه های دولتی استان استخدام خواهند شد .

وی نیروی انسانی ماهر و کارشناس را یکی از ابزارهای توسعه ذکر کرده و گفت : استان اردبیل در این زمینه با مشکل مواجه است و امید می رود با استخدام های جدید بخشی از این مشکل رفع گردد.


نتایج آزمون استخدامی استانداری اردبیل سال 92

 برای مشاهده نتایج کلیک نمایید

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی مورخ 92/3/17 استانداری می رساند فهرست اولیه 1/5 برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون مذکور به تفکیک رشته های تحصیلی و محل جغرافیایی خدمت به شرح ذیل اعلام میگردد. پذیرفته شدگان اصلی می توانند از روز شنبه مورخ 92/5/12 با در دست داشتن مدارک ذیل به دستگاه های اجرایی مربوطه مراجعه نمایند:


خود را برای مصاحبه استخدامی آماده کنید.

-  اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

-  اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه(در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحه آخر)


-  اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ویژه آقایان


-  دو قطعه عکس 4 * 3  جدید تمام رخ


-  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری و معلولیت عادی


-  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر

-  اصل به همراه تصویر مدارک دال بر بومی بودن

-  اصل به همراه تصویر مدارک دال برسنوات خدمت در دستگاه های اجرایی


-  اصل به همراه تصویر مدارک دال برسنوات خدمت برای شاغلین قراردادی و شرکتی


ضمنا افراد بومی شامل شرایط زیر میباشند:

-  محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی(شهرستان مورد تقاضا) برای استخدام یکی باشد.

-  حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در محل جغرافیای مورد تقاضا برای استخدام سپری کرده باشد.

-  فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که محل 3 سال از سنوات تحصیلی آنها (اعم از ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان) با محل جغرافیایی مورد تقاضای استخدامی یکی باشد

-  در صورت وجود تشابه اسمی، برای تعیین تکلیف موضوع به دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مراجعه نمائید.

 

 

 

جهت دریافت فایل نتیجه آزمون کلیک فرمائید:

 برای مشاهده نتایج کلیک نمایید

صفحه مخصوص قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری اردبیل سای 92


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/11/09 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
خواستم خدمت دوستانی که امتحان دادن وفکر می کنن درآزمون مورخ 17/03/92 استانداری اردبیل قبول نشدن(طبق آگهی قبول نشدن) باید عرض کنم اونائی که پیگیر هستن استانداری محترم دوباره امتیازشونو بررسی می کنه ظاهرا سازمان سنجش در محاسبه امتیازات دچار اشتباه شده !!! (به گفته خود استانداری )من خودم شاهدم یکی اصلا قبول نشده بود دوباره آگهی صادر کردن وطرف به عنوان قبول شده به اداره مربوطش معرفی شده است (اداره کل استاندارد)شکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/11/09 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان
خواستم خدمت دوستانی که امتحان دادن وفکر می کنن درآزمون مورخ 17/03/92 استانداری اردبیل قبول نشدن(طبق آگهی قبول نشدن) باید عرض کنم اونائی که پیگیر هستن استانداری محترم دوباره امتیازشونو بررسی می کنه ظاهرا سازمان سنجش در محاسبه امتیازات دچار اشتباه شده !!! (به گفته خود استانداری )من خودم شاهدم یکی اصلا قبول نشده بود دوباره آگهی صادر کردن وطرف به عنوان قبول شده به اداره مربوطش معرفی شده است (اداره کل استاندارد)شکلک

این نظر توسط نامرد در تاریخ 1392/10/08 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

خیلی نامردین .بخدا همتونو با پارتی برداشتن .خودتون بهتر ازمن میدونیدو به روی خودتون نمی یارید.

این نظر توسط حمید جعفری در تاریخ 1392/09/23 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من به استاندار قبلی نامه داده بودم جواب نامه نیامد وخیلی زیاد مایل به کار هستم09143573804

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/09/18 و 8:54 دقیقه ارسال شده است

سلام بابا برید کار خوب پیدا کنید چقدر می نویسیدشکلک

این نظر توسط بهراد در تاریخ 1392/06/27 و 14:04 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من از اداره بهزیستی قبول شدم ولی خبری نیست در حالی که به برخی قبولین زنگ زده و دعوت کردن برای گزینش
بی زحمت اگه موقعی چیزی شنیدین سریع اطلاع دهید
شکلک

این نظر توسط علیپور در تاریخ 1392/05/25 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام یعنی چی لغوشده بخدا انصاف نیست گناه ماچیه یه هفتس دارم واسه مصاحبه میخونم بعده دوسال ازآزمون قبول شدم.دارم دغ میکنم آقای معاون اول جواب دل مارواون دنیامیدی

این نظر توسط جلال در تاریخ 1392/05/24 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

باسلام
من جزء نفر اصلی قبول شدگان هستم و برای من ذخیره هم نزدن فقط اسم من به عنوان نفر اصلی زدن ولی بومی شهرستان نیستم مدارکمو هم به زور تحویل دادم آیا منو هم برای مصاحبه دعوت میکنن یا نه

این نظر توسط جوان بیکار در تاریخ 1392/05/21 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من بدون پارتی تو ازمون قبول شدم. الان میگن لغو شده!!!!!!!!! مگه میشه! یک شبه؟؟؟؟؟ ما اینقد درس خوندیم . یعنی بازیچه ایناییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلی زمان و هزینه کردیم. با این کار واقعا نامردی میکنه دولت جدیدی که خودمون واسش رای دادیم!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/05/21 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام ذخيره هاتاكي بايدمنتظربمونن


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 511
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 7,703
  • باردید دیروز : 5,638
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,341
  • بازدید ماه : 113,716
  • بازدید سال : 1,100,852
  • بازدید کلی : 23,187,003
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت