loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 697 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

استخدام استانداری بوشهر سال 92

خبر ۱ بهمن ۹۲ -تعهدات اشتغال استان بوشهر ۱۶ هزار شغل است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تعهدات اشتغال استان بوشهر ۱۶ هزار شغل است.
حسین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از اولویت‌های اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در چند سال اخیر است.
وی افزود: در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر شاهد فعالیت مستمر برای اشتغال‌زایی و حمایت از بنگاه‌های تولیدی هستیم و این روند تا رفع کامل معضل بیکاری تداوم خواهد داشت.
حیدری تصریح کرد: ارائه تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد شغل جدید و پایدار در شهرستان‌ها مورد توجه مسئولان است و با همکاری و مشارکت بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری این مهم محقق می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه تعهدات اشتغال استان بوشهر ۱۶ هزار شغل است، گفت: امسال میزان تعهدات اشتغال استان بوشهر، ۱۶ هزار شغل جدید است و از تمام توانمندی و ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.
حیدری بیان کرد: راه‌اندازی اتحادیه‌های تعاونی از اولویت‌های اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی است و انتظار داریم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت: بدون تردید ایجاد اتحادیه‌های تعاونی سبب تقویت اتاق تعاون استان به عنوان تشکل مردمی بخش تعاون می‌شود و باید در این راستا اهتمام ورزیم.
وی از تشکیل اتحادیه‌های جدید تعاون در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۹ اتحادیه تعاونی استانی و ۸ اتحادیه تعاونی شهرستانی در استان بوشهر به ثبت رسیده است.
حیدری، خواستار همکاری بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی شد.

 

 

خبر ۲۲ اسفند  ۹۱ -افزایش ۲ برابری سهمیه استخدام استان بوشهر

استاندار بوشهر از افزایش دو برابری سهمیه استخدام استان بوشهر خبر داد و گفت: اولویت استخدام دوره جدید در استان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در دیدار با شماری از خانواده‌های شهدای استان بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید اظهار داشت: برای سال آینده حدود ۱۲۰۰ سهمیه استخدام داریم اما معاون رئیس جمهور دستور ۲ برابر شدن این سهمیه را داده است.
وی افزود: قانون به ما الزام کرده اولویت استخدام با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد و در سری جدید استخدام نیز اولویت با خانواده شهدا خواهد بود.
استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص اعتبارات درمانی دستگاه‌های سلامت برای ارائه خدمات به خانواده شهدا تصریح کرد: در بخش خدمات درمانی، اعتبارات لازم را برای درمان بیماران کلیوی در استان تامین کردیم.
حسنوند گفت: اگر به تاسیس برخی از نهادهایی که توسط امام بنا نهاده شده نگاه کنیم فکورترین، دوراندیش‌ترین مدیران نمی‌توانستند اینگونه نهادهایی را پایه‌گذاری کنند.
خدمت به خانواده شهدا جز فضائل است
وی اضافه کرد: شاید فرهنگ شهید و شهادت در سال ۵۸ نهادینه نشده و شهادت نیز یک کلید موفقیت شناخته نشده و ارزش شهید برای مردم تشریح نشده بود اما امام در سال ۵۸ دستور تاسیس بنیاد شهید را می‌دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا جز فضائل است، گفت: این دستورات امام و فرمان برای تاسیس نهادها همه الهی است و توسط یک عالم دینی صادر شده است.
حسنوند با بیان اینکه نهادهای انقلابی منشا خدمات بزرگی برای اسلام بوده‌اند، گفت: ما باید بنیاد شهید را یک دستگاه الهی بدانیم و افرادی که با ما مرتبط هستند نیز هر آنچه داشتند برای حفظ انقلاب دادند.
اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای یادمان شهدای گمنام جزیره فارسی
وی با بیان اینکه بودجه برخی نهادها از جمله بنیاد شهید با نگاه انقلابی باید توزیع شود، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اعتبارات بنیاد شهید استان را به صورت ۱۰۰ درصد پرداخت کنیم.
استاندار بوشهر بیان کرد: اخیرا ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام جزیره فارسی به عنوان جزیره مقاومت مردم در خلیج فارس پرداخت کردیم.
حسنوند گفت: نگاه ما به بنیاد شهید مادی نیست و در حوزه مسکن و اشتغال نیز تصمیماتی گرفتیم که موجب جهش اشتغال برای خانواده‌های شهدا خواهد شد.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی استاندار به خانواده شهدا اهدا شد.

خبر ۲۴ بهمن -نتایج استانداری اعلام شد.

مدیرکل دفتر متابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی  مورخ ۲۶/۰۳/۱۳۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱/دم  مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، رضا عوض‌پور اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی نمرات اولیه خود را مستقیما از طریق آدرس natayej.karmandiran.ir مشاهده نمایند، بدیهی است نمرات اعلام شده در این مرحله به منزله قبولی داوطلبان تلقی نخواهد گردید.
وی تصریح کرد: فهرست اسامی پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت با رعایت تمامی مواد مندرج در آگهی استخدامی و درنظر گرفتن نمره مربوط به سنوات و همچنین اعمال سهمیه های قانونی از جمله سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ، سهمیه ۵ درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین عادی و … تا روز چهار شنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۱ در اختیار دستگاههای اجرایی قرار خواهد گرفت و دستگاه اجرایی موظفند به نحو مطلوب پذیرفته شدگان این مرحله از آزمون را مطلع نمایند. عوض‌پور گفت: ضمنا داوطلبان می توانند جهت آگاهی از نتایج سه برابر ظرفیت از روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۳۹۱ به کارگزینی دستگاه های اجرایی ذیربط مراجعه نمایند.

منبع:http://ostb.ir/?part=news&inc=news&id=3678

خبر ۱۶ دی- نتایج آزمون دوم استانداری بوشهر کی اعلام می شود؟

مدیرکل دفترمنابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهرگفت:نتایج آزمون علمی تغییر وضعیت ۲۸۹نفر از شاغلان قراردادی دستگاه های اجرایی این استان به پیمانی به دستگاه های متولی اعلام شده است.

مدیرکل دفترمنابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهرگفت:نتایج آزمون علمی تغییر وضعیت ۲۸۹نفر از شاغلان قراردادی دستگاه های اجرایی این استان به پیمانی به دستگاه های متولی اعلام شده است.
رضا عوض پور افزود: خردادماه امسال آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شاغل دستگاه های اجرایی از قراردادی به پیمانی برگزار شد که ۶۰۰ نفر شرکت کردند.
وی یادآورشد: شرط تبدیل وضعیت این نیروها انتقال از شهرهای بوشهر، برازحان و خورموج به سایر شهرستان ها و یا اشتغال در شهرستان های کمتر توسعه یافته است.
عوض پور ادامه داد: نتایج علمی این آزمون بر حسب این که دستگاه های اجرایی پیش از این خواستار انجام مصاحبه تخصصی بوده اند، اعلام شده است.
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر گفت: برای دستگاه هایی که خواستار برگزاری مصاحبه تخصصی نبوده اند یک و نیم برابر ظرفیت هر پست سازمانی و دستگاه های خواستار مصاحبه تخصصی نیز معادل سه برابر ظرفیت پذیرش در هر پست اعلام شده است.
وی اضافه کرد: تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی افراد یادشده بدون کسر از سهمیه استخدامی استان بوشهر انجام می شود.

عوض پور گفت: آزمون دوم نیز مربوط به استخدام داوطلبان آزاد جویای کار بود که نمره خام آنها استخراج و پس از بررسی مدارک و مستندات ارسالی و انطباق آن با شرایط احراز شغلی، نتیجه آن در ماه جاری اعلام خواهد شد.
وی افزود: در این آزمون دو هزارو ۲۰۰ نفر شرکت کرده بودند که ۱۶۰ نفر از آنان پذیرفته می شوند.
مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری بوشهر یادآورشد:پس از اعلام نتیجه اولیه، مصاحبه تخصصی و گزینش همراه با زمان و مکان آن توسط دستگاه اجرایی به متقاضیان اعلام خواهد شد./منبع:ایرنا

اعلام نصف و نیمه نتایج آزمون استخدامی استانداری بوشهر

خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.

خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان آن به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.
به گزارش «خلیج فارس»؛ سایت استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اسامی اعلام شده مربوط به آزمون ۲۳ خردادماه سالجاری درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاههای اجرایی است.
این در حالی است که هنوز نتایج آزمون استخدامی ۲۶ خردادماه برای جذب هزار و ۱۰۰ نیرو در دستگاههای اجرایی اعلام نشده است.

متن اطلاعیه روابط عمومی استانداری بوشهر درباره اعلام بخشی از آزمون استخدامی سالجاری به این شرح است:

نمرات آزمون استخدامی  مورخ ۲۳/۰۳/۱۳۹۱ ، موضوع” مرحله دوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاه های اجرایی استان ” از محل مجوز شماره ۲۹۹۱۶/۹۰/۲۲۰ مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام شد .

۱-  متقاضیان می توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی، نمرات اولیه خود را مشاهده نمایند. بدیهی است نمرات اعلام شده در سایت به منزله قبولی داوطلبان تلقی نخواهد گردید.

۲٫ داوطلبان می توانند از طریق لینک موجود در سایت http://natayej.karmandiran.ir/آدرس نمرات خود را مشاهده نمایند.

۳٫ لیست نهایی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون نیز به دستگاه های اجرایی ذیربط ارسال گردیده است و دستگاه های اجرایی موظفند به محض دریافت اطلاعات به نحو مطلوب به داوطلبان اطلاع رسانی نمایند.

۴٫ برای دستگاه های اجرایی که مطابق بند ۱۱ آگهی استخدامی آزمون مذکور متقاضی برگزاری مصاحبه تخصصی بوده اند لیست ۳ برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی و برای دستگاه هایی که تمایل به برگزاری مصاحبه تخصصی تمایلی نداشه اند لیست ۱٫۵ برابر جهت معرفی به هسته گزینش ارسال گردیده است.

۵٫ متقاضیانی که امکان رویت نمرات خود از طریق سامانه را ندارند می توانند از سیزدهم دیماه به کارگزینی دستگاه های ثبت نامی خود مراجعه و نمرات خود را دریافت کنند.

۶٫ شایان ذکر است مطابق بند ۸ آگهی استخدامی داوطلب با هر نمره کسب شده در آزمون که به هر دلیل
( از جمله عدم تطبیق رشته تحصیلی داوطلب با شرایط احراز مندرج در آگهی، شرایط سنی داوطلب، مدت قرارداد لازم و …) فاقد شرایط لازم جهت شرکت در آزمون بوده اند از ادامه روند استخدامی حذف گردیده اند و یا در ادامه حذف خواهند شد.

۷٫ قبول شدگان نهایی با در نظرگرفتن سوابق کاری دواطلبان و با رعایت تمامی سهمیه های قانونی از جمله سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین عادی و … اعلام گردیده اند.

۸٫ داوطلبان درصورت هرگونه ابهام می توانند به کارگزینی دستگاه های اجرایی ثبت نامی خود مراجعه نمایند.

برچسب ها استخدام , استانداری , بوشر , سال , 92 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 411
  • بازدید امروز : 12,066
  • باردید دیروز : 11,017
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 69,498
  • بازدید ماه : 169,873
  • بازدید سال : 1,157,009
  • بازدید کلی : 23,243,160
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت