loading...
آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران
کار 24 بازدید : 35705 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (46)

استخدام استانداری زنجان سال ۹۲ +اطلاعیه شماره 8 و 9

خبر ۱۶ بهمن ۹۲ – استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.
ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی است و از طریق همین سامانه انجام می شود.

                                                                                          

 در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

                                                                                           


اطلاعیه شماره ۹ : آزمون استخدامی خردادماه ۱۳۹۱

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی سال ۱۳۹۱ طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به آن معاونت ارسال شده است.

شایان ذکر است پیرو پیگیری‌های استان زنجان، مدارک آزمون استخدامی ۱۳۹۱ به تأیید کمیته بررسی آزمون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور رسیده است. قطعاً پس از دریافت شماره مستخدم داوطلبان اصلی از معاونت مذکور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


اطلاعیه شماره ۸ : نتایج نهایی آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲

به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲ از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/ دم مورخ ۱۳۹۰ ۱۲/۲۱/ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور؛ به شرح پذیرفته‌شدگان نهایی (اصلی و ذخیره) که قبلا به دستگاههای اجرایی استان اعلام شده به شرح زیر می‌باشند.

به اطلاع می‌رساند در راستای بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۲۰۸/۰۱/ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، کلیه اطلاعات آزمون استخدامی طی نامه شماره ۴۷۶/۱۰۹۱۸/ مورخ ۱۳۹۲۱۰/۰۸/ به منظور اتخاذ تصمیم به آن معاونت ارسال شده است.

لذا به استناد بخشنامه فوق تا زمان اعلام نتیجه معاونت مذکور معرفی نفرات اصلی به گزینش دستگاههای ذیربط امکان پذیر نخواهد بود. قطعاً پس از تأیید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، در خصوص ادامه فرآیند استخدامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

                                                                                          

 در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند

                                                                                           

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی روی لینک زیر کلیک نمایید :

مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی

خبر ۱۲ آبان ۹۲ -اطلاعیه شماره ۷ استانداری زنجان

اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند فرآیند بررسی مدارک داوطلبان در دستگاههای اجرایی مربوطه به اتمام رسیده و دستورالعمل نحوه برگزاری مصاحبه نیز به دستگاههای ذیربط ارسال شده است. شایان ذکر است مصاحبه در چهار حوزه اعتقادی، اداری و رفتاری، فناوری اطلاعات و تخصصی شغل، در دستگاه اجرایی مورد تقاضای استخدام داوطلبان خواهد بود و نمره نهایی مصاحبه بر اساس مفاد آگهی استخدام محاسبه می‌شود.
همچنین زمان و مکان مصاحبه توسط دستگاههای ذیربط به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


خبر ۵ شهریور ۹۲ – اطلاعیه شماره ۵ :مشاهده نمرات آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ دستگاههای اجرایی استان زنجان

                                                                                          

 خودرا برای مصاحبه استخدامی آماده کنید

                                                                                           

داوطلبان گرامی بدینوسیله نمرات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی تیر ماه ۱۳۹۲ اعلام می‌گردد. لازم به ذکر است این نمرات به صورت خام بوده و تنها جهت اطلاع داوطلب از نمره خود اعلام می‌گردد، لذا لیست نفرات راه یافته به مرحله مصاحبه (سه برابر ظرفیت) تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۲ از طریق همین سایت اعلام خواهد شد. قابل توجه اینکه استخراج نتایج بر اساس بندهای ۲، ۳، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۱۱ از تذکرات آگهی منتشر شده ، خواهد بود. از داوطلبین عزیز تقاضا دارد از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به استانداری و دستگاههای اجرایی استان خودداری فرمایند.

مشاهده نمرات آزمون


خبر ۳ شهریور – اطلاعیه شماره ۴ : ( تاریخ اعلان نتایج آزمون استخدامی )

با عرض پوزش به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی تیرماه ۱۳۹۲ دستگاه های اجرایی استان زنجان می رساند که نتایج آزمون در نیمه اول شهریور ماه از طریق همین وب سایت اعلام خواهد شد.


                                                                                          

 خودرا برای مصاحبه استخدامی آماده کنید

                                                                                           



تایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان زنجان برگزار شده در تیر ماه ۱۳۹۲ ، در اواخر مرداد ماه سال ۱۳۹۲ از طریق همین سایت به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی استانداری زنجان سال ۹۲ به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رساند زمان آزمون رشته‌های شغلی: نگهبان (اداره کل میراث فرهنگی)، سرایدار (اداره کل ثبت احوال)، و مامور اجرایی محیط زیست (اداره کل حفاظت محیط زیست)، که دارای آزمون تخصصی نبودند در روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۳۹۲ و زمان آزمون سایر رشته‌های شغلی در روز جمعه مورخ ۱۴/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود. همچنین زمان توزیع کارت آزمون کلیه رشته‌های شغلی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۸ و ۹ و ۱۰/۰۴/۱۳۹۲ خواهد بود که محل و ساعت برگزاری آزمون در کارت آزمون ذکر خواهد شد. با عنایت به اینکه زمان‌ های فوق قطعی و غیرقابل تغییر می‌باشند،لذا از داوطلبان عزیز خواهشمند است به منظور دریافت کارت شرکت در آزمون در موعد مقرر به سایت استانداری زنجان مراجعه نمایند.
یرای دریافت کارت ورود به جلسه استانداری زنجان اینجا کلیک نمایید .


 آزمون استخدامی استانداری زنجان سال ۹۲ -مهلت ثبت نام تمام شد
اطلاعیه ی تمدید ثبت نام

به اطلاع داوطلبان عزیز می رساند با عنایت به تراکم ثبت نام در روزهای آخر و تماس های مکرر مبنی بر درخواست تمدید مهلت ثبت نام ، بدینوسیله مهلت ثبت نام در آزمون تا ساعت 20 روز شنبه مورخ 1392/03/18 تمدید می گردد

استانداری زنجان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون برنامه پنجم توسعه، قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد در دستگاههای اجرایی، از محل مجوز شماره ۴۵۵۰/۱۱۰/دم مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد ۴۷۰  نفر از افراد واجد شرایط بومی استان زنجان را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح  فایل پیوستی ذیل استخدام می‌نماید.

ثبت نام در این آزمون بصورت اینترنتی بوده و از طریق همین سامانه انجام خواهد شد. تاریخ شروع ثبت نام متعاقبا اعلام می شود.


برای دانلود فایل آگهی استخدام کلیک کنید .

ثبت نام درآزمون استانداری زنجان سال 92


داوطلبان عزيز خواهشمند است قبل از ثبت نام به نكات زير توجه نماييد :

1-    حتماً قبل از ثبت نام، آگهي استخدام را از اين سايت دانلود نموده و به دقت مطالعه فرمائيد. همچنين نسبت به انطباق مدرك تحصيلي خود با رشته‌هاي اعلام شده در آگهي نهايت دقت را فرمائيد و در صورت هرگونه سئوال در اين مورد با دستگاه ذيربط تماس حاصل نماييد.

2-    بهتر است ثبت نام را براي روزهاي آخر موكول ننماييد، زيرا مهلت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

3-    هر داوطلب صرفاً مجاز به انتخاب يك دستگاه اجرايي، يك رشته شغلي و يك محل جغرافيايي خدمت مي‌باشد.

4-    صد در صد سهميه استخدامي به داوطلبان بومي استان تعلق دارد.

5-    ثبت نام بصورت ناقص و يا به هر نحو غير از ثبت نام از طريق اين وب سايت مورد قبول نبوده و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي‌شود.

6-    قبل از شروع ثبت نام، فايل حاوي يك  قطعه عكس 4×3 جديد تمام رخ با پسوند jpg  و با ظرفيت حداكثر100 كيلوبايت آماده نماييد.

7-   توجه نماييد، تاريخ پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم (ويژه برادران) و همچنين تاريخ دانش آموختگي (فارق‌التحصيلي) داوطلبان بايد قبل از آخرين مهلت ثبت نام باشد.

8-    در طي ثبت نام چنانچه نياز به اصلاح مشخصات خود داشتيد، از دكمه پيش‌بيني شده (اصلاح و بازگشت) استفاده كنيد و به هيچ وجه از دكمه Back استفاده ننمائيد.

9-    در فرآيند ثبت نام انتخاب دستگاه، رشته شغلي و رشته تحصيلي به صورت الكترونيكي و توسط داوطلب انجام مي‌شود. با اين وجود توجه نماييد كه ملاك اصلي، آگهي انتشار يافته مي‌باشد و چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در سايت و آگهي انتشار يافته، مشاهده نموديد و يا هر گونه مشكلي در نحوه ثبت نام الكترونيكي داشتيد ، با شماره تلفن   4215205  تماس حاصل نماييد.



برای دانلود فایل آگهی استخدام کلیک کنید .

ثبت نام درآزمون استانداری زنجان سال 92






مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/08/14 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا سازمان صنعت معدن و تجارت در اعلام اسامی اینقدر کوتاهی میکنه و کسی هم جلودارش نیست . اونا حتی به استانداری هم دهن کجی می کنن .

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/08/10 و 0:15 دقیقه ارسال شده است


استانداری زنحان موقع ثبت نام ، ثبت با مدرک دیپلم داشتش برای سرایداری و نگهبانی ! کلی ملت رفتن آزمون دادن نمره خام اومدش حالا موقع اعلان نتایج نهایی اصلا از بیخ چیزی بعنوان سرایداری و نگهبانی وجود نداره از بیخ دروغ بوده فقط کلی الاف شدم

این نظر توسط تار در تاریخ 1392/07/16 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه ببینید تکلیف استخدامی های خرداد91چی میشه !
کی میرن سرکار؟
یا کلا سرکاری بوده؟شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/06/26 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

نگران نباشید،خدا بزرگه.می دونم واقعا بیکار بودن سخته و آدمو کلافه می کنه اما اگه واقعا از خدا بخوایید حتما هر وقت قسمت باشه یه کار خوب پیدا می کنید . انشا اله زودی سلامتیتونو به دست میارید.خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/06/26 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

نگران نباشید،خدا بزرگه.می دونم واقعا بیکار بودن سخته و آدمو کلافه می کنه اما اگه واقعا از خدا بخوایید حتما هر وقت قسمت باشه یه کار خوب پیدا می کنید . انشا اله زودی سلامتیتونو به دست میارید.خدا گر زحکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری.

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/06/26 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ممنون از راهنماییتون.

این نظر توسط سارا در تاریخ 1392/06/14 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من عمومی 51 درصد وتخصصی 60 درصد زدم قبول میشم/شکلک

این نظر توسط میثم در تاریخ 1392/06/11 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

من تخصص 58 درصد و عمومی 53 درصد زدم
آیا به مصاحبه دعوت میشم ؟

این نظر توسط میثم در تاریخ 1392/06/11 و 9:10 دقیقه ارسال شده است

من تخصص 58 درصد و عمومی 53 درصد زدم
آیا به مصاحبه دعوت میشم ؟

این نظر توسط بیکاردهه 60 در تاریخ 1392/06/11 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

سلام بچه های بامرام منم مثل شما دنبال کار می گردم وکاری پیدانکردم البته پارتی ندارم کارکه زیاد برای کسانیکه پارتی دارند هرچند مدرک ندارن در آزمون استانداری با 1امتیاز کمتر قبول نشدم واز وقتی نمرمو دیدم ازشدت ناراحتی چند روز در بیمارستان بستری شدم برای من هم دعا کنید کار که پیدا نکردم سلاتیمو بدست بیارم....


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
مرجع آخرین و بروزترین اخبار به همراه نمونه سوالات استخدامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13942
  • کل نظرات : 3987
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 7652
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 803
  • بازدید امروز : 7,305
  • باردید دیروز : 8,075
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33,523
  • بازدید ماه : 310,251
  • بازدید سال : 1,586,273
  • بازدید کلی : 23,672,424
  • کدهای اختصاصی
    سوالات استخدامی وزارت بهداشت